Hvis folk snakker om jer, husker de jer

I It-branchen er rigtig mange er notorisk dårlige til at grave de historier frem, som rent faktisk kan opnå spalteplads og omtale. Det er nemt at falde i årsregnskabsfælden (= eneste tid på året, man sender noget ud) eller selv falde i svime over den tilfældig produktnyhed. Og glemme de rigtige historier af kød og blod – dem, vi alle sammen virkelig gider at læse.

Fakta er, at redaktionel omtale er 10 gange mere troværdig end annoncer (on eller off line), så det er SUPER godt for din forretning at få tændt lyset og stoppe med at strippe i mørke.

Der er bare altid undskyldninger nok, og det er pisse svært at finde tid til. Så lad os kickstarte jer!

Vi ser på jeres målgruppe og finder ud af, hvad de læser, hvor de læser det og hvem de lytter til. Bagefter identificerer vi de historier fra din virksomhed, der har størst sandsynlighed for at ramme journalisterne på medierne målgruppen læser.

Og så lægger vi en målrettet PR-strategi – både offline og online – som flugter med jeres forretning og brand. Strategien indeholder også planer for, hvordan du genbruger og kombinerer dit pressearbejde med andre marketingkanaler, så du får maksimal effekt ud af din indsats og dit budget.

Vil du øge din pressemeddelelses chance for at blive til positiv omtale af din virksomhed, er der en række ting, du kan gøre for at forbedre dine odds – download vores guide “10 tips til den gode pressemeddelelse – dos & don’ts” og find ud hvordan.

Download guiden nu