Slip for ekko med et stærkt brand

It-branchen er en ekko-dal. Alle råber op om de samme løsninger og ydelser – så at skille sig ud på produktporteføljen er som at tømme Atlanterhavet med en teske. Det er en umulig opgave.
Men hvordan skiller du dig så ud? Det gør du med et stærkt brand – og første skridt mod et power-brand er at få syretestet dit nuværende.

For at komme hele vejen rundt, ser vi på jeres helt centrale byggesten for et sammensat og velformet brand: grundfortællingen, visuel identitet, budskaber og brandeksekvering.

Hvis I har eksisterende materiale, I synes, vi skal kigge på, så tager vi det med i analysen. Ellers går vi efter præcis samme strategi, som jeres mulige kunder: Vi googler og ser, hvad vi finder.

I får testen og tips til, hvor og hvordan jeres brand skal formes og udvikles frem over for at høste troværdighed, særkende og relevans for jeres kunder. I får både her-og-nu tiltag og anbefalinger til langsigtede indsatser – for et sløjt brand er ikke et quick fix.